فهرست بستن
فرم عضویت در انجمن علمی استان گلستان
فرم عضویت در انجمن علمی استان گلستان

 

۱- در صورتی که محل خدمت و فعالیت شما در استان گلستان می باشد پس از شرکت در اولین جلسه  انجمن که مکان و زمان آن توسط  این سایت از یک هفته قبل اعلام میگردد. مشخصات شما مطابق با فرم فوق گرفته شده و کد عضویت شما توسط ااس ام اس  به صورت انحصاری خدمتتان ارسال می گردد.

۲- شما لطف میکنید با کد جدید ایمیل یا جیمیل میسازید و به ایمیل ذیل نتیجه را اعلام می فرمایید در اسرع وقت  صورتجلسات  ، نرم افزارها  و اساس نامه خدمتتان ارسال می گردد.

۳- به همراه موارد فوق یک فرم عضویت به صورت فایل اکسل نیز خدمتتان ارسال می گردد که شما می توانید ۵ نفر را در هر بار ارسال با کد عضویت خود به انجمن معرفی کنید که کد این افراد به ایمیل شما ارسال می گردد

۴- افراد با توجه به رزومه ، اثر و علایق خود می توانند در کمیته های مختلف عضو شوند که این کمیته ها هر کدام بر اساس پتانسیل افراد عضو شده خدماتی به مردم و اسپانسرهای مهمان استان ارِایه می گردد که از عواید و نتایج مالی و معنوی آن می توانند بهره بجویند.

۵- در صورتی که شما در سایر استانها تشریف دارید می توانید با ایمیل و سایت انجمن مشخصات خود را ارسال نمایید تا در صورت امکان با سایر دوستان خارج از استان و نزدیک با شما ارتباط بر قرار گردد و به صورت مجازی و حتی حقیقی  از خدمات شما در استان استفاده گردد.

۶- لازم به ذکر است در موازات این جلسات و سازماندهی در تهران نیز این انجمن فعال می باشد و تشکیل جلسه می دهد. و افراد در بانک اطلاعاتی انجمن د ارای کد عضویت می باشند.

دریافت فرم عضویت از لینک زیر

form1